Veganfest Brno 2013

Dnešním dnem začíná v Brně další ročník veganfestu!
Jako hlavní témata tohoto festivalu je veganství, RAW stravování a freeganství.
Do projektu se zapojili restauranty KupéKiwi RAW foodOázaRebioVegaliteSpirálaTři ocásci.

Zdroj: veganfest.cz

Podrobný program festivalu ZDE!


Chystáte se taky? Já se pokusím navštívit co nejvíce přednášek mi můj zdravotní (jsem nemocná) a pracovní stav dovolí a ráda se s Vámi o informacích podělím. :-) Byla bych ráda, kdyby se přidal i někdo další, aby bylo informací co nejvíce.



Přeji krásný víkend.


Komentáře

  1. Chystám se tam příští sobotu a tu další nejspíš taky, ale ještě uvidíme, když čas dovolí, zavítám častěji. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahooj taky se chystám :), sice maso si neodepřu,ale ráda se dozvím nové informace :). Ještě moc nevím na co všechno půjdu, ale určitě na nějakou ochutnávku :D a přednášku. Kdyžtak napiš na mail a můžem se třeba nějak domluvit :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky