Pomazánka s lahůdkovým droždím

Vhodné pro:
Vegetarian
Vegan
Bezlepkové
Intolerance laktózy

O lahůdkovém droždí jsem dlouho slyšela jen samou chválu, ale ke koupi jsem se odhodlala až nyní. A od té doby se lahůdkové droždí stalo mým nejoblíbenějším ochucovadlem a zkouším jej dávat všude. Dnes mám pro Vás recept na výbornou pomazánku.



Suroviny:
1 bal. tofu natural
4 lžíce olivového oleje
trochu vody
2 lžíce lahůdkového droždí
1 cibule
sůl
pepř
sojová omáčka

Tofu rozmixujte s olejem a troškou vody na jemnou kaši. Na pánvi dozlatova opečte na jemno nakrájenou cibuli. Tofu ochuťte droždím, solí, pepřem a asi lžící kvalitní sojové omáčky (např. Shoyu), na závěr vmíchejte i cibulku. Pomazánku nechte vychladit a servírujte s oblíbeným čerstvým pečivem.

Dobrou chuť!

A jak je na tom pomazánka cenově?

tofu = 25 Kč
olej = 6 Kč
lahůdkové droždí = 5 Kč
1 cibule = 3 Kč
sojová omáčka, sůl, pepř = 3 Kč

Celkem 42 Kč za zhruba 250g pomazánky.

Komentáře

  1. už si to opisuji do svých receptů :D vypadá to skvěle

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, co je pochoutkové droždí, jak to vypadá prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. používám přímo toto http://www.countrylife.cz/lahudkove-drozdi-se-sladem-150-g-country-life

      Vymazat
    2. Děkuji, stavím se tam a koupím ,-)

      Vymazat
  3. Lahůdkové droždí je taky moje nejoblíbenější ochucovadlo a také se mi zdá to od Country Life chuťově nejlepší :) A děkuji za tip na pomazánku, k Vánocům jsem dostala mixer, a tak ji konečně budu moci realizovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za jednoduchý recept, píšu si jej...zkusím dát na zdravé chlebíčky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky