Jarní salát

Vhodné pro:
Vegan
Vegetarian
Intolerance laktózy
Bezlepkové
Diabetes

Přes zimu nemívám moc chuť na syrové saláty, ale jakmile se oteplí, tak se mi vrací chutě. Jelikož už se dají koupit čerstvé ředkvičky, jarní mrkvička a další zelenina, mohla jsem dát konečně sbohem zimní zelenině (které jsem přesycená) a udělat zase jeden pořádný, jarní salát.

Suroviny (2 porce):

200 g mixu salátu (polníček, rukola, mangold)
1 svazek ředkviček
2 mrkve
1 cibulka
5 cm kousek křenu

1/2 bal. bazalkového tofu (prodává Al

Zálivka:
4 lžíce olivového oleje
1 lžíce bílého vinného octa
1 lžička soli
špetka pepře
1 lžíce hořčice

Salát pořádně promyjte a dejte do mísy, ředkvičky nakrájejte na kolečka a cibulku na drobno, mrkve a křen nastrouhejte na jemno. Promíchejte. Přidejte nakrájené bazalkové tofu.
Zálivku si připravte tak, že všechny suroviny dejte do šejkru nebo do šroubovací sklenice a pořádně protřepte, poté zálivkou přelijte salát. Ihned servírujte.

Dobrou chuť!

Pozn. Pokud si budete dělat salát k obědu, doporučuji přidat si k němu dobrou, celozrnnou housku. K večeři postačí samotný, bez pečiva.

Komentáře

  1. mňaam, to bych si hned dala!
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Salát vypadá báječně, hned bych si ho dala.
    zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky