Zelený shop - recenze

Opět další recenze. Takže Anonymové, kteří je nemají rádi, mohou tento článek přeskočit či ignorovat, další recept bude zítra či pozítří :-).
Ráda zkouším internetové eshopy, kterých je čím dál více a proto jsem neodmítla možnost vyzkoušet pro mě nový Zelený shop, který jste mohli zaznamenat i v různých vlozích od různých youtuberek.
Chtěla jsem jej vyzkoušet zejména proto, že mi přišlo, že nabízí jiný sortiment, než který znám z ostatních eshopů.
Objednala jsem si produkty, které jsem ještě neměla a přála jsem si je ochutnat. Do dnešního dne jsem ochutnala vše, kromě šlehačky, kterou si šetřím na Krtkův dort a proto můžu sepsat svoje dojmy. :-)
Nejvíce nadšená jsem byla z Rawkin´noly, marmelády z černého rybízu a chalvy slazené hroznovou šťávou. Velice mě potěšil dáreček v podobě plátěné tašky a krásné papírové tužky. Oceňuji rovněž rychlost odeslání balíku a pečlivost při zabalení.




RAWKIN´NOLA od Planet Organic - naprosté překvapení, pohanková granola v asi té nejzdravější podobě, v jaké to je možné. Naklíčená pohanka, naklíčená slunečnice, chia semínka spolu s červeným bobulovitým ovocem. No jedním slovem - lahůdka. Měla jsem co dělat nesníst to na posezení. Bohužel za kvalitu se platí a tato dobrota patří k tomu opravdu nejdražšímu, balíček stoji okolo 300 Kč. Ale proč si jednou za čas neudělat radost, že? Teda pokud se umíte ovládnout a dát si jen pár kousků na kaši a nesníte to na snídani celé, to by se vám snídaně pořádně prodražila :-). V nabídce mají 4 druhy - červené bobule, fialové bobule, vanilka s čokoládou a vše zelené. Chtěla jsem objednat čokoládovou, ale bohužel byla zrovna vyprodaná. Ta musí být ještě lepší než tato, kterou mám.


Sojová šlehačka od Soyatoo - jako nevegan jsem milovala šlehačku a Krtkův dort. Pevně doufám, že z této šlehačky udělám stejně dobrý Krtkův dort jako z té klasické, kravské. Zatím jsem vždy musela experimentovat a naposledy jsem dělala Krtkův dort z našlehaným banánovým krémem z pudingu, Alsanu, banánu a čokopeciček. Jako špatné to nebylo, ale těším se na tu nadýchanost šlehačky. Ano, jde to i z kokosového mléka, ale já kokos nejím :-).

Bazalkové pesto od ZEST - výborné veganské bazalkové pesto. Balení jsem použila do třech jídel. Srovnávala jsem s čerstvým bazalkovým pestem, protože mám zahradu plnou bazalky a myslím si, že mu může směle konkurovat. Opravdu moc dobré.

Černé olivy KALAMATA - Kalamata olivy miluji, tyto jsou dobré, ale osobně dávám přednost těm váženým ze specializovaných obchůdků.

Sezamová chalva slazená hroznovou šťávou s rozinkami - výborný objev. Chalvu mám ráda, ale vždy mi vadilo, jak je příšerně sladká a taky to, že je v ní med. Konečně jsem objevila rostlinnou alternativu!!! A je výborná. Jen jsem ji nechala v lednici a rozinky v ní ztvrdly, proto příště musím sníst buď hned :-D anebo dát do vzduchotěsné krabičky.

Marmeláda z černého rybízu - tak tohle je naprostá pecka! Zkusila jsem ji vzít jen tak ze zvědavosti a nikdy by mě nenapadlo, že mě tak nadchne! Výborná! Na podzim kupujeme černý rybíz a budu dělat domácí. Do té doby bude tato sloužit jako alternativa :-). U nás doma nejvíce frčí jahodová (té dělám každoročně 20 skleniček), pak meruňková a borůvková. No asi máme dalšího favorita...

2 tyčinky od Lifefoodu - Brazil Guarana a Baobab Maca - obě jsou skvělé, více mi chutnala žlutá. Bohužel jsem si nevšimla, že v oranžové je kokos a tak mi vyskákal ekzém. Ale chuťově jsou dobré, jako všechny od Lifefoodu. Ale nic se nevyrovná domácím ;-).

Jinak ještě pár slov k eshopu. Líbí se mi pestrá nabídka, členění eshopu a rovněž i blog, který majitelé eshopu provozují. Tam se můžete dočíst různé zajímavosti o zdravém stravování. :-) Líbí se mi, když to lidé dělají do hloubky a srdcem. :-)

Osobně mohu eshop doporučit. Kromě jídla zde mají i velký výběr eko drogerie :-). Ale o tom zas třeba někdy příště.

Pokud budete chtít vyzkoušet tento eshop, zadejte do objednávky slevový kód: 
promo-lenka a získáte 10% slevu na celý nákup :-).


Komentáře

Oblíbené příspěvky